19 april

Nu är det redan måndag kväll igen. Jag har haft en fin helg. I fredags gick jag på ett event som DiplomatPr anordnade som var en launch av "Forecast of the Eurozone", det var mycket intressant. Efter det var det afterwork på Place Luxembourg.  I lördags gick jag runt nere i stan vid Grand Place och njöt i solen med ett par vänner. Vi åt glass och strosade runt bland alla turister. På kvällen gick vi på bio och såg Ökenblomma. Väldigt bra film! I går var här underbart väder och jag låg i Park Leopold med Christina och solade och läste i min bok Orgueil et préjugés (stolthet och fördom).
Idag har jag skrivit en massa på kontoret. Verksamhetsrapporten blev klart och jag hann påbörja en rapport om hur de svenska meparna röstar i frågor som SN har arbetat med. Det är intressant men ett väldigt tidskrävande jobb.Imorgon ska jag prata om mig själv inför några gymnasieelever från Köping som besöker oss. Ska prata om min utbildning och om vad jag gör på Svenskt Näringsliv. Vi får se hur det går. Kommer förmodligen bli röd som ett stoppljus i ansiktet som vanligt men bra övning är det iallafall och hur svårt kan det vara att prata om sig själv?
Leopoldpark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0