20 april - Besök från Köping och nya vänner från olika business confederations

Som jag skrev igår så pratade jag inför en skolklass från Köping idag. Om mig själv. Det gick bra. Jag blev inte alls röd i ansiktet som jag trodde :)  Efter jobbet idag träffade jag andra praktikanter från olika business confederations (arbetsgivarföreningar) från olika länder som har representationskontor här i Bryssel. Det var en franskkille, Maxime, från Medef (motsvarande Svenskt Näringsliv i Frankrike) som ordnade med träffen. Tydligen så läste han också vid IEP Toulouse samma termin som jag var där, även om skolan inte är så stort så har vi aldrig mötts förr. Det var verkligen supertrevligt och jag har fått flera nya vänner ikväll igen. Träffade en holländska, tre tyskar och en dansk. Bryssel blir bara bättre och bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0