2 maj - Söndag

Idag har vi regn och rusk här i Bryssel. Det känns som om det nog är dagens tema i övrigt med. Jag känner inte för att gå upp ur sängen, ska ligga kvar tills jag känner mig redo för dagen. Eller tills någon ringer och tvingar upp mig. Ikväll ska en tysk vän, Justin, laga thaimat till mig och Sofie. Egentligen skulle vi till Afrikamuseet vid Tervuren också men det känns inte så lockande nu eftersom det innebär att man måste ta sig ut i regnet. Jag har inget paraply. De är söndriga eller kvarglömda någonstans...Helgen har i övrigt varit mycket fin. Den började med halvdag på jobbet, träning, after work och utgång. Följt av roadtrip i gott sällskap sen bio och nu är det söndag igen. Vilodag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0