Böcker

Idag blev det många inlägg känner jag. Kompenserar för att jag varit alltför dålig och inte skrivit något på en vecka. Upptäckte att jag hade himla många böcker runt om här i lägenheten. Samlade dom i fönstret som nu blivit bibliotek. På tal om böcker så har jag glömt skriva om att jag var på ett bokseminarium i tisdags. Det var Lars Anells bok Europas väg som diskuterades. Lars Anell är fd. ambassadör till EU i Bryssel och i Genève. Jag köpte boken och fick den signerad. Min första signerade bok. Hur som helst så har jag faktiskt läst ut ganska många av de böcker jag har här men på sista tiden har jag haft svårt för att bestämma mig för vilken jag vill läsa och därför varit i gång och läst i hela fyra böcker på samma gång. Jag tröttnar liksom på dom och börjar i en ny. Igår avslutade jag dock en av dom och påbörjade därför en ny idag som jag har som mål att läsa ut. De andra får jag ta efter åt. Först Sköna Europa och sen Anells bok och därefter tar jag upp de andra böckerna igen. Nu blir det middag med Justin och Sofie. Justin står för matlagningen, Sofie för desserten och jag för vinet. Hoppas ni med haft en bra helg där hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0